Producenci
Wyprzedaż
Prążkowane body damskie RIBBED BODY szary
Prążkowane body damskie RIBBED BODY szary
79,00 zł 63,20 zł
Długa bluza damska LION limonka
Długa bluza damska LION limonka
179,00 zł 143,20 zł
Welurowe spodnie damskie EASY LOOK limonka
Welurowe spodnie damskie EASY LOOK limonka
139,00 zł 111,20 zł
sukienka na zamek z paskiem błękitna
sukienka na zamek z paskiem błękitna
229,00 zł 137,40 zł
Dopasowana prążkowana sukienka NAKED ARM mięta
Dopasowana prążkowana sukienka NAKED ARM mięta
139,00 zł 104,25 zł
spodnie bojówki z kieszenią ecru
spodnie bojówki z kieszenią ecru
159,00 zł 127,20 zł
Luźna, bluza męska olavoga IMPRINT czarna
Luźna, bluza męska olavoga IMPRINT czarna
199,00 zł 169,15 zł
Produkt dnia
Sukienka HOT SUMMER koral
Sukienka HOT SUMMER koral
239,00 zł 167,30 zł
Przylegające, elastyczne body STRAPPY mięta
Przylegające, elastyczne body STRAPPY mięta
119,00 zł 65,45 zł

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@mawershop.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Muzyczna 33, 32-088 Garliczka lub do paczkomatu za pośrednictwem www.szybkiezwroty.pl zgodnie z formularzem zwrotu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś/eś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności za towary, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

W przypadku odstąpienia przez Klienta od transakcji bezpośrednie koszty zwrotu towaru obciążają klienta. Możesz skorzystać z opcji SZYBKIE ZWROTY (kliknij i dowiedz się więcej) Oferta SZYBKIE ZWROTY nie wymaga drukowania listów przewozowych ! 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • Towar nieużywany, czysty, nie przesiąknięty zapachami perfum, wyjątkiem jest towar na zamówienie.
  • odzież osobistą typu bielizna w tym również maseczki ochronne

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@mawershop.pl lub drogą pocztową na adres ul. Muzyczna 33, 32-088 Garliczka

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Muzyczna 33, 32-088 Garliczka za pośrednictwem www.szybkiezwroty.pl . Przy akceptacji reklamacji koszt przesyłki szybkiezwroty.pl ponosi sprzedawca i dotyczy przesyłek krajowych. Zwrot w innej formie pokrywa konsument. W przypadku zwrotu towaru reklamowanego z zagranicy formę zwrotu należy uprzednio ustalić ze sprzedawcą    

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium