Olavoga - maWer Fashion - Butik Partnerski
  DARMOWA DOSTAWA od 99 zł z kodem: FREE
 
Producenci

FAQ

Rejestracja, program lojalnościowy w maWer Fashion

Czy muszę się zarejestrować ?

Zakupy w maWer Fashion możesz dokonać bez rejestracji, natomiast rejestracja daje Ci dodatkowe korzyści takie jak: dostęp do konta z historią zakupów i statusem zamówień. Dodatkowo jako klient zarejestrowany automatycznie bierzesz udział w Programie Lojalnościowym maWer Fashion.

Jak mam się zalogować na konto ?

Na konto możesz zalogować się przed dokonaniem zakupów przyciskiem w górnym prawym rogu na stronie maWer Fashion lub z koszyka. Pamiętaj, jeśli dokonasz zakupu bez zalogowania się na konto nie zostanie ono uwzględnione w Twoim panelu a tym samym nie zostanie doliczone do Programu Lojalnościowego.

Jak kupować za punkty z programu lojalnościowego ?

W Panelu klienta sklepu maWer Fashion znajdziesz zakładkę Program Lojalnościowy, który przekieruje Cię do produktów oznaczonych punktami. Więcej szczegółów na temat programu Lojalnościowego maWer Fashion uzyskasz --> TUTAJ 

 

Zamówienie w maWer Fashion

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie ?

Zamówienie należy złożyć logując się na naszej stronie lub jako „Gość”. W wyjątkowych sytuacjach możemy przyjąć zamówienie po przez wysłanie wiadomości email z pełnymi danymi wraz z produktami i rozmiarami jakie mamy dodać do koszyka oraz forma płatności Pobranie, przelew tradycyjny lub przelew natychmiastowy. Tego typu ręczne zamówienie nie ma możliwości realizacji płatności przez PayPo

Czy mogę zapłacić przez PayPo jeśli mieszkam za granicą ?

Płatności PayPo jest dostępna dla osób posiadających nr PESEL, polski numer telefonu, oraz miejsce zamieszkania na terenie Polski.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?

Każda nasza przesyłka zawiera paragon fiskalny, jeśli potrzebujesz faktury VAT zaznacz to w koszyku i podaj nr NIP.

Jaki jest status mojego zamówienia ?

Status zamówienia możesz sprawdzić w każdym momencie logując się do swojego panelu klienta, natomiast o każdej zmianie dodatkowo informujemy Cię automatyczną wiadomością email a przy zmianie statusu na gotowe do wysyłki otrzymasz dodatkowo link do swojego zamówienia z możliwością śledzenia zamówienia.

Czy mogę połączyć zamówienia ?

Nie masz możliwości połączenia zamówień. Jeśli zamówienie nie zostało wysłane a chcesz domówić kolejny produkt złóż kolejne zamówienie i wybierz formę dostawy „odbiór osobisty za 0 zł” WAŻNE - w uwagach napisz z którym zamówieniem mamy połączyć to zamówienie, w godzinach naszej pracy najlepiej od razu zadzwoń do nas na nr +48 531 500 650 abyśmy mogli dodać produkt do obecnego zamówienia. Przygotuj nazwę produktu, kolor i rozmiar.

Jak mogę anulować lub zmodyfikować zamówienie ?

Zamówienie możesz anulować lub zmodyfikować wysyłając email na sklep@mawershop.pl podając nr zamówienia. W godzinach naszej pracy najlepiej zadzwoń do nas bezpośrednio pod nr +48 531 500 650 ponieważ jak przygotowujemy przesyłki w godzinach 8:00 – 14:00 możemy nie zauważyć wiadomości o rezygnacji lub modyfikacji zamówienia.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ?

Tak, dokonaj zamówienia wybierz formę dostawy odbiór osobisty i skontaktuj się z nami na nr tel +48 531 500 650. Płatności możesz dokonać na miejscu wówczas musisz mieć odliczoną kwotę lub dokonać płatności natychmiastowych. Zamówienie możesz odebrać do godziny 15:30 pod adresem maWer Fashion, 32-091 Zerwana, ul. Zielona Dolina 1

Dlaczego zamówienie zostało anulowane ?

Jeśli Twoje zamówienie zostało anulowane na pewno Cię o tym poinformujemy wiadomością email z podaniem przyczyny. Główną przyczyną jest brak płatności w przypadku wyboru płatności natychmiastowych. Po zamówieniu i braku płatności po ok 2 godzinach wysyłamy wiadomość email z linkiem do płatności z którego możesz skorzystać i dokończyć płatność. Niestety brak płatności również po wysłaniu linku powoduje anulowanie zamówienia a produkty wracają na stan magazynowy.

Nie wszystkie produkty w koszyku otrzymały rabat z kodu rabatowego ?

Zależy to od promocji danego kodu, jeśli promocja nie dotyczy towarów przecenionych widocznych na sklepie to rabat na te produkty nie naliczy się.

Dlaczego nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia na email ?

Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłane jest zawsze na podany w zamówieniu adres email. Jeśli nie dostałaś/łeś potwierdzenia zamówienia sprawdź również SPAM, jeśli dalej nie masz od nas potwierdzenia napisz do nas na sklep@mawershop.pl lub zadzwoń +48 732 550 600 i podaj nam właściwy adres email – zapewne podany adres email jest niepoprawny i zawiera błąd.

Moje zamówienie zostało anulowane przed jego opłaceniem co mogę zrobić ?

Jeśli zamówienie zostało opłacone po czasie kiedy zostało anulowane pilnie skontaktuj się z nami abyśmy mogli przywrócić jego stan. Nie gwarantujemy jednak że któryś z produktów nie został w między czasie sprzedany wówczas zwrócimy różnicę. Jeśli nie dokonałaś jeszcze płatności lub chcesz zmienić na formę płatności nic się nie stało – dokonaj ponownie zamówienia lub zadzwoń do nas abyśmy przywrócili zamówienie i zmienili formę płatności ( brak PayPo). Pamiętaj aby po potwierdzeniu od razu dokonać płatności ponieważ na wpłatę przelewem tradycyjnym czekamy 24h dla PLN lub 48h dla EURO. ( nie dotyczy dni wolnych)

 

Produkty

Czy dany produkt będzie dostępny ?

W przypadku braku dostępności danego produktu kliknij „powiadom o dostępności” jak zostanie uzupełniony dostaniesz automatyczną wiadomość email o dostępności z linkiem do produktu.

Produkt dodany do koszyka przestał być dostępny ?

Produkty dodane do koszyka nie ściągają się ze stanu magazynowego, ta czynność pojawia się w momencie złożenia zamówienia.

Co oznacza PREORDER ?

PREORDER oznacza produkty w przedsprzedaży. Dlatego zostały zlecone przez maWer Fashion do producenta na indywidualne dodatkowe zamówienie i można je zakupić w przedsprzedaży. Produkty oznaczone jako PREORDER mają wydłużony czas wysyłki widoczny w szczegółach oraz w opisie produktu.

Jaki jest termin wysyłki danego produktu ?

Każdy nasz produkt posiada datę wysyłki większość to 24h, widoczne jest to w szczegółach danego produktu. W aplikacjach mobile pod zdjęciem na PC po prawej stronie w górnej części obok zdjęcia

 

Płatności w maWer Fashion

Jak mogę opłacić moje zamówienie ?

Zamówienie możesz zrealizować różnymi formami płatności, są one widoczne w koszyku. Przelewem natychmiastowym, po przez BLIK, jak przelewy odroczone PayPo – kupujesz teraz płacisz za 30 dni, lub przelewem tradycyjnym czy też jako pobranie, które jest dodatkowo płatne.

Gdzie znajdę dane do przelewu tradycyjnego ?

Dane do przelewu znajdują się w naszej stopce na dole strony kliknij à tutaj

Co zrobić jeśli nie udało mi się dokończyć płatności ?

Zazwyczaj po ok 2 godzinach od zamówienia które nie zostało opłacone wysyłany link do ponowienia płatności, wówczas możesz wybrać płatność BLIK, przelew natychmiastowy czy też kartą kredytową, możesz też zadzwonić do nas abyśmy przesłali link wcześniej czy też na np. komunikator Messenger. Jeśli interesuje Cię płatność PayPo zamówienie musisz złożyć ponownie.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia ?

Na zamówienie przelewem natychmiastowym czekamy do kilku godzin nie mniej niż 2h, dla przelewu tradycyjnego PLN do końca dnia następnego roboczego, dla EURO czekamy 2 dni robocze

Kody rabatowe do maWer Fashion gdzie je znajdę ?

Kody rabatowe można znaleźć na wyświetlającym się banerze w przypadku promocji, po zapisaniu się do newsletter'a, czy też w szczegółach produktu.

 

Wysyłka i dostawa

Z jakiego sposobu dostawy mogę skorzystać ?

Oferujemy przesyłki do paczkomatów Inpost, punktów odbioru Orlen Paczka, jak również kurierem Inpost i DPD. Przesyłki zagraniczne wysyłamy po przez GLS lub DPD.

Kiedy mogę skorzystać z darmowej dostawy ?

Z darmowej dostawy możesz skorzystać używając kodu rabatowego FREE przy zamówieniu od kwoty 89 zł lub naliczy się automatycznie bez kodu po przekroczeniu kwoty 300 zł. Regulamin darmowej dostawy znajdziesz --> TUTAJ

Jak śledzić przesyłkę ?

Po przygotowaniu zamówienia status zmienia się na gotowe do wysłania a system automatycznie wysyła do Ciebie wiadomość z podsumowaniem wraz z nr listu przewozowego którego możesz śledzić. Dodatkowo z firmy kurierskiej również otrzymasz powiadomienie z nr listu i deklarowanym terminem dostawy.

Co zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona ?

Jeśli przesyłka jest uszkodzona i jest podejrzenie o uszkodzenie produktów, należy spisać protokół w obecności kuriera i w jego obecności otworzyć przesyłkę sprawdzając czy zawartość nie jest uszkodzona. Protokół prześlij niezwłocznie do nas na adres sklep@mawershop.pl abyśmy niezwłocznie – jest to potrzebne do procesu reklamacyjnego.

Czy muszę odebrać zamówienie od kuriera ?

Tak, składając zamówienie zawierasz z nami umowę która musi zostać zrealizowana. Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz zamówionego produktu, odbierz go i odeślij jako zwrot. Pamiętaj że w przypadku braku odbioru przesyłki następuje brak realizacji zamówienia po stronie konsumenta który musi zwrócić poniesione koszty wysyłki i nie odebranego zwrotu.

 

Zwroty, wymiana

Czy mogę wymienić towar ?

Wymiana produktu odbywa się po przez zwrot produktu lub produktów nie pasujących i złożenia osobnego zamówienia na inne produkty. Nie przenosimy wartości ze zwrotu do nowego zamówienia – zwrot rozliczamy osobno a nowe zamówienie wysyłamy zgodnie z umową.

Ile mam czasu na zwrot ?

Na zwrot masz 14 dni kalendarzowych. Licząc od dnia następnego po otrzymaniu przesyłki.

Czy zwrot jest płatny ?

Koszt zwrotu pokrywa kupujący, w przypadku skorzystania ze zwrotu po przez www.wygodnezwroty/mawershop koszt zwrotu dla paczkomatów Inpost wynosi 9,00 zł dla pozostałych 14,99 zł i nie ponosisz go przy wysyłce, odejmujemy tą wartość przy zwrocie środków za zwrot.

Jak dokonać zwrotu ?

Zwrot najlepiej nadać po przez www.wygodnezwroty/mawershop koszt od 9,00 zł dla Inpost oraz 14,99 dla pozostałych odliczamy wówczas od zwracanej kwoty, możesz też wysłać zwrot we własnym zakresie. Pamiętaj aby do zwrotu dołączyć formularz zwrotu. Szczegóły zwrotu znajdziesz --> TUTAJ

Na jaki adres wysłać zwrot ?

W przypadku szybkich zwrotów nie musisz wpisywać naszego adresu wystarczy napisać otrzymany kod na przesyłce i wrzucić do dowolnego paczkomatu, przesyłki indywidualne adresuj na maWer Fashion, 32-091 Zerwana, ul. Zielona Dolina 1 . Uwaga zwrot po przez paczkomat dotyczy tylko www.szybkiezwroty.pl .

Nie mam możliwości wydrukowania formularza zwrotu.

Nic się nie dzieje, możesz też napisać odręcznie na kartce swoje dane, nr zamówienia i nr konta do zwrotu oraz podpiąć paragon, ważne jest abyśmy mogli zidentyfikować przesyłkę z zamówieniem w sklepie i rozpocząć proces zwrotu.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam środki za zwrot towaru ?

Środki za zwrot towaru otrzymasz nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu. Robimy jednak wszystko, aby ten czas był maksymalnie krótki.

Dlaczego wartość za zwrócony produkt jest mniejsza ?

Jeśli zwrot jest mniejszy, sprawdź czy na dany produkt nie było rabatu z kodu rabatowego, czy zwrot był realizowany po przez wygodne zwroty wówczas potrącamy kwotę zależną od wyboru przewoźnika za zwrot, i/lub czy warunki promocji rabatu na kod rabatowy lub dostawy na wartość zostały spełnione. Pamiętaj że zwrot zmienia wartość umowy.

 

Reklamacje

Jak zgłosić reklamację ?

Reklamację w maWer Fashion należy zgłosić zgodnie z informacjami które znajdziesz --> TUTAJ

Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji ?

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od otrzymania przesyłki. O decyzji poinformujemy Cię mailowo i/lub telefonicznie. W przypadku przedłużającego się procesu reklamacji otrzymasz od nas stosowną informację na email.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium