DARMOWA DOSTAWA od 89 zł z kodem: FREE
 
Producenci
Sale
Sukienka na ramiączkach ze ściągaczami mięta
Sukienka na ramiączkach ze ściągaczami mięta
129,00 zł 77,40 zł
Bluzka dziewczęca z golfem Qba kids beżowa
Bluzka dziewczęca z golfem Qba kids beżowa
59,00 zł 53,10 zł
Sukienka OLAVOGA ELLA amarantowa
Sukienka OLAVOGA ELLA amarantowa
137,99 zł 95,21 zł
Spodnie dresowe damskie białe w różowe wzory
Spodnie dresowe damskie białe w różowe wzory
139,00 zł 83,40 zł
Przylegające, elastyczne body STRAPPY mięta
Przylegające, elastyczne body STRAPPY mięta
119,00 zł 71,40 zł
Spodenki chłopięce  wolf mashMNIE oliwkowe
Spodenki chłopięce wolf mashMNIE oliwkowe
89,99 zł 80,99 zł
Sukienka maxi boho ZOCCO niebieska
Sukienka maxi boho ZOCCO niebieska
259,00 zł 233,10 zł

Informacje o reklamacji

Jak zgłosić i wysłać reklamację produktu

 

Krok 1

Pobierz formularz reklamacyjny zapoznaj się z nim i wypełnij go dokładnie.

Formularz wraz ze zdjęciami wady produktu wyślij na adres sklep@mawershop.pl

 

Krok 2

Jeśli do rozpatrzenia reklamacji wymagane jest wysłanie produktu wejdź na www.szybkiezwroty.pl wyszukaj sklep maWer Fashion i postępuj wg instrukcji

W przypadku uzasadnionej reklamacji koszt zwrotu pokrywa sklep. Nie płacisz przy nadaniu przesyłki. Pamiętaj, aby dane zgadzały się z danymi z zamówienia. Warunkiem wysłania kodu zwrotu jest wykonanie czynności opisanych w „krok 1

 

Krok 3

Maksymalnie do końca następnego dnia roboczego otrzymasz SMS z kodem zwrotu. Przepisz go marketem na paczce – nie musisz niczego drukować. Pamiętaj kod ważny jest 72 godziny.

 

Krok 4

Zapakuj reklamowany towar i dołącz wypełniony formularz reklamacyjny wraz z paragonem – ułatwi to nam identyfikacje z Twoim zamówieniem.

 

Krok 5

Włóż przesyłkę w dowolnym paczkomacie INPOST – skrzynkę otworzysz wpisując otrzymany KOD ZWROTU

 

Krok 6

Jak otrzymamy od Ciebie zwrot otrzymasz od nas wiadomość email o tym ze zwrot do nas dotarł i zostanie utworzony proces Reklamacyjny.

 

 

Jeśli nie chcesz korzystać z propozycji zwrotu za pośrednictwem szybkich zwrotów możesz dokonać wysyłki we własnym zakresie. Przesyłkę wyślij wówczas na poniższy adres:

maWer Fashion

ul. Zerwana 6

32-091 Michałowice

 

 

 

Ogólne informacje o Reklamacjach

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@mawrshop.pl lub drogą pocztową na adres ul. Zerwana 6, 32-091 Michałowice.

Wadliwy towar należy wysłać na adres jak powyżej tj: Zerwana 6, 32-091 Michałowice

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium