Olavoga - maWer Fashion - Butik Partnerski
  DARMOWA DOSTAWA od 99 zł z kodem: FREE
 
Producenci

dot Informacje o reklamacji

Jak zgłosić i wysłać reklamację produktu

 

Krok 1

Pobierz formularz reklamacyjny zapoznaj się z nim i wypełnij go dokładnie.

Formularz wraz ze zdjęciami wady produktu wyślij na adres sklep@mawershop.pl

 

Krok 2

Jeśli do rozpatrzenia reklamacji wymagane jest wysłanie produktu wejdź na wygodnezwroty.pl/mawershop i postępuj zgodnie z instrukcją - zwrot reklamacyjny nadaj tylko za pośrednictwem paczkomatu Inpost.

W przypadku uzasadnionej reklamacji koszt zwrotu przesyłką paczkomatową pokrywa sklep. Nie płacisz przy nadaniu przesyłki. Pamiętaj, aby dane zgadzały się z danymi z zamówienia. 

 

Krok 3

Otrzymany kod zwrotu otrzymasz na SMS. Przepisz go marketem na paczce – nie musisz niczego drukować. 

 

Krok 4

Zapakuj reklamowany towar i dołącz wypełniony formularz reklamacyjny wraz z paragonem – ułatwi to nam identyfikacje z Twoim zamówieniem.

 

Krok 5

Włóż przesyłkę w dowolnym paczkomacie INPOST – skrzynkę otworzysz wpisując otrzymany KOD ZWROTU

 

Krok 6

Jak otrzymamy od Ciebie zwrot otrzymasz od nas wiadomość email o tym ze zwrot do nas dotarł i zostanie utworzony proces reklamacyjny.

 

Jeśli nie chcesz korzystać z propozycji zwrotu za pośrednictwem szybkich zwrotów możesz dokonać wysyłki we własnym zakresie. Przesyłkę wyślij wówczas na poniższy adres:

maWer Fashion

ul. Zielona Dolina 1

32-091 Zerwana

 

 

 

Ogólne informacje o Reklamacjach

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@mawershop.pl lub drogą pocztową na adres ul. 32-091 Zerwana ul. Zielona Dolina 1

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

dot do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium