Informacje o reklamacji
Jak zgłosić i wysłać reklamację produktu
Krok 1
Pobierz formularz reklamacyjny zapoznaj się z nim i wypełnij go dokładnie.
Formularz wraz ze zdjęciami wady produktu wyślij na adres sklep@mawershop.pl
Krok 2
Jeśli do rozpatrzenia reklamacji wymagane jest wysłanie produktu wejdź na wygodnezwroty.pl/mawershop i postępuj zgodnie z instrukcją - zwrot reklamacyjny nadaj tylko za pośrednictwem paczkomatu Inpost.
W przypadku uzasadnionej reklamacji koszt zwrotu przesyłką paczkomatową pokrywa sklep. Nie płacisz przy nadaniu przesyłki. Pamiętaj, aby dane zgadzały się z danymi z zamówienia.
Krok 3
Otrzymany kod zwrotu otrzymasz na SMS. Przepisz go marketem na paczce – nie musisz niczego drukować.
Krok 4
Zapakuj reklamowany towar i dołącz wypełniony formularz reklamacyjny wraz z paragonem – ułatwi to nam identyfikacje z Twoim zamówieniem.
Krok 5
Włóż przesyłkę w dowolnym paczkomacie INPOST – skrzynkę otworzysz wpisując otrzymany KOD ZWROTU
Krok 6
Jak otrzymamy od Ciebie zwrot otrzymasz od nas wiadomość email o tym ze zwrot do nas dotarł i zostanie utworzony proces reklamacyjny.
Jeśli nie chcesz korzystać z propozycji zwrotu za pośrednictwem szybkich zwrotów możesz dokonać wysyłki we własnym zakresie. Przesyłkę wyślij wówczas na poniższy adres:
maWer Fashion
ul. Zielona Dolina 1
32-091 Zerwana
Ogólne informacje o Reklamacjach
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@mawershop.pl lub drogą pocztową na adres ul. 32-091 Zerwana ul. Zielona Dolina 1
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.